reklama

O fotoblogoch

V čase, keď mám pocit, že úplne každý jeden lesný potok je niečím nezvyčajný a každému stromu patrí miesto na blogu.. V čase, keď si odfotíme každý roh ulice, každý deň nášho dieťaťa, jednoducho každú blbosť.. Lebo každý má foťák, každý fotí. V tomto čase mám pocit, že fotoblogy sú len lacným spôsobom zvýšenia karmy, zviditeľnenia sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (97)

Je to lacné umenie - fotografovanie.

Možno tým aj niekoho urazím, pohnevám, možno niekto príde a hodí mi za to kameň do okna. A ja si to potom odfotím. A budem sa snažiť uvidieť čaro v tej fotke, v tej obyčajnosti,... Na kvetoch v záhrade, na kvapkách vody, na hodinách práce nad PC,...

Lebo nič nevidím. Je ich už veľa. A vo mne len obdiv ako bloger "predáva" fotky čitateľom.

modelka
modelka 

 Botanická záhrada v Košiciach, 31. máj 2008, venované a dlhované môjmu spoločníkovi a neznámej malej modelke, ktorá mi krásne zapózovala, za čo jej ďakujem.

Dana Pančurová

Dana Pančurová

Bloger 
  • Počet článkov:  83
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Alebo tiež Dana Detai, teší ma.Momentálne mám iné lásky ako blogovanie. Stálo to tu za to! Raz sa možno vrátim. Zoznam autorových rubrík:  Smer severovýchod SRSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu