reklama

Bez závesov

Celý deň nič nerobím, len sa flákam. Výčitky svedomia spôsobené ničnerobením zatiaľ nemám. Som ešte na internáte, lebo auto s veľkým objemom uložného priestoru mám objednané až na pondelok. A keďže som tu sama, tak nemám závesy. Tie boli spolubývajúcej! A to som sa v priebehu roka smiala, že susedia z oproti nemajú žalúzie a vidno im do kuchyne. Mne videli pred chvíľou do obývačky, teraz do pracovne, o chvíľu do kuchyne a následne do spálne. Štyri v jednom, zbohom internát!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Dana Pančurová

Dana Pančurová

Bloger 
  • Počet článkov:  83
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Alebo tiež Dana Detai, teší ma.Momentálne mám iné lásky ako blogovanie. Stálo to tu za to! Raz sa možno vrátim. Zoznam autorových rubrík:  Smer severovýchod SRSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu